I can't help the way I am, Hope you don't misunderstand

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Rensar mina tankar

Av elin eriksson - 10 september 2009 19:36

Jag älskar att lyssna på musik, finns inget bättre!

Det får mig att tänka på någonting helt annat


så som jag har känt nu i 2 dagar har verkligen tagit på mina krafter,

vem gör som du? vem överdriver om allt? när vet jag när om du inte ljuger eller inte?

sen jag sa lite om vad jag visste igår fick du hetts men du erkände ingeting,

fattar inte du om att du hade bara kunna erkännt hade allt blivit bra igen.

om du så klart inte skulle göra om det.

men nu har vi inte pratat på 23 timmar och då säger jag så här:

jag har inte gjort något fel, jag har inte anklagat dig nämde bara någre grejor jag inte tyckte stämde..

och det är inte fel? du är mycket äldre än mig så du borde vara mognare än så här?

jag kommer inte höra av mig, det tänker jag inte allt är ditt fel, med dina jävla påhitt.

jag gillar dig för din personlighet, inte för dina dumma jävla överdrivningar om pengar och hur bra du är.

fuck you


bästa låtarna just nu

Neon - john mayer

I'm gonna find another you - john mayer

free fallin' - john mayer

you dont know - milow


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin eriksson - 24 oktober 2009 13:29

Av elin eriksson - 23 oktober 2009 16:40

55 000 kr i månaden i 15 år, Betsson bjuder på två chanser till ett drömliv! Skicka 25 sms utan extra kostnad till hela världen varje dag! Vinn en resa till Florens genom att delta i Reseundersökningen! Vinn den ashäftiga iPod Touch! – K...

Av elin eriksson - 23 oktober 2009 16:39

Khanwars.se - Gratis medeltida online spel

Av elin eriksson - 23 oktober 2009 16:37

Delta i Vinterundersökningen och vinn en skidsemester eller en Thailandsresa! ...

Av elin eriksson - 11 oktober 2009 17:26

nu sitter dom säkert uppe och snackar skit om mig, som vanligt orkar inte med de hära, jag vill bara åka bort, långt bort... nån som hänger med utomlands några månader? finns så mycket jag vill säga om dig just nu.. önska att du var som förut men...

Presentation


IM GONNA FIND ANOTHER YOU

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards