I can't help the way I am, Hope you don't misunderstand

Alla inlägg under juni 2009

Av elin eriksson - 14 juni 2009 07:40

HEJ DÅ BLOGGEN! HEJ DÅ SVERIGE!

nu ska jag klä på mig, äta frukost och sedan dra till stockholm, arlanda.

ska bli grymt ku, men kommer sakna min underbara mamma, älskar dig =)

vi hörs på måndag, om jag inte sätter mig på något internet kafe på hotellet i kreta.

puss o kram


Av elin eriksson - 13 juni 2009 21:45

hejhej, är hos pappa.

imorrn åker vi till kreta. det ska bli skönt =)

laddar mp3n och käkar cheez ballz. asssss gott.

varit lite tjaffs ikväll. men det blir nog bättre snart.

jag kommer faktiskt inte sakna någon när jag är borta, ska bli skönt.

men jag får se om jag skriver nå mer sedan.

puss

Av elin eriksson - 13 juni 2009 15:20

imorse när jag vaknade drog jag och mamma på stan, kände mig inte så himla fräsh. HAHA. köpte en ny bekini iaf. åker ju imorgon. fan va skönt. just nu håller jag på att packa. vet inte ens om allt kommer att få plats i min väska.

men jag får försöka. nu ska jag ner och fortsatta packa.

måste också ladda mp3n och så =)

puss

Av elin eriksson - 2 juni 2009 13:28

jag var jätte sugen på att göra chokladbollar, men vi hade verken vaniljsocker eller margarin :( så tänker be mamma köpa tills hon kommer hem så jag kan baka, så jag sedan kan äta :D muuuuums.

jaja måste väl göra lite nytta nu, tror jag ska gå ut med abbe först.

eller?

JAJA, hejrå

Presentation


IM GONNA FIND ANOTHER YOU

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards