I can't help the way I am, Hope you don't misunderstand

Alla inlägg under september 2009

Av elin eriksson - 19 september 2009 15:37

har inte kunnat bloggat något... internet hoppar ut och in varannan minut... svin jobbigt.

uppdaterar senare.. har mycket att skriva men nu ska jag till pappa och träffa min bror och käka middag.

sen ska jag hem och då kanske nathalie ska komma :)


uppdaterar som sagt senare om vad jag gjorde igår kväll och vad jag gjort idag... :)

puss

yr

Av elin eriksson - 18 september 2009 11:46

Varit lite hängig torsdag och idag...

fryser har ont i huvudet och är ganska yr.

känns inte som om att jag är sjuk men tror jag äter och dricker fördåligt eller något sånt.

måste ändra på det. varit hemma och vilat och nu i helgen är jag ensam hemma så då får jag rå om mig själv lite.

ska ta och kolla om det är nå bra på tv sen också ska jag ner och hyra film.


just nu äre farmville som gäller.

skriver nog senare. pöss

Av elin eriksson - 16 september 2009 17:57

Nyss lagat mat åt bror och mig.

mamma o magnus är ju på sjukhuset nu så då får jag ju vara lilla extra mamma som vanligt.

as trött är jag, gick till halv 5 idag igen trött som ett svin men måste plugga. men orkar verkligen inte.

allt känns så himla jobbigt tror jag håller på att bli sjuk också :o  trist


bajs vill sova! bjuppar på en ful bild

 

Av elin eriksson - 16 september 2009 17:56

I'm leaving you for the last time baby...
You think you're loving but you don't love me.
I've been confused outta’ my mind lately...
You think you're loving but I want to be free.
Baby you've hurt me.

Av elin eriksson - 16 september 2009 12:45

hejhej...

har webbdesign, längtar tills man lärt sig allt och kan göra hemsidor och så :)

slutar halv 5 idag igen... så jävla surt, vet inte om jag orkar va med på idrotten... men man måste ju.. så jävla dåligt väder regnar och e skit kallt. och vi ska springa ute idag:S mysigt.. har ingen långtröja heller. KUL


Av elin eriksson - 15 september 2009 08:43

It's been in the past for a while
I get a flash and I smile
Am I crazy
Still miss you, baby
It was real
It was right
But it burned too hot to survive
All that's left is,
All these ashes

Where does the love go
I don't know
When it's all set and done
How could I be losing you forever,
After all the time we spent together
I have to know why I had to lose you
Now you've just become like everything
I'll never find again
At the bottom of the ocean

Av elin eriksson - 15 september 2009 08:26

Godmogon

Är nu på min första lektion idag, har svenska så nu ska jag fortsätta på min novell.

och den suger. måste hitta något som gör den bra. för den suger verkligen.

har hål sen och då MÅSTE  jag fortsätta på den annars blir jag inte färdig i tid.

nä nu ska jag lyssna vidare på miley och skriva min novell.

puss :)

Av elin eriksson - 14 september 2009 17:41

jag gick och la mig 1 och klev upp 4 :o så kommer nog inte vara så trött ikväll...

BRA ELIN! skulle plugga men näe, man går och lägger sig. efter maten MÅSTE jag skriva minst en sita på min novell.

plus att jag ska skicka in webbdesignen och träna på glosor.

ETT MÅSTE:)  

Presentation


IM GONNA FIND ANOTHER YOU

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards